ПРОТОКОЛИ

     ПЕДАГОГІЧНИХ  

                                    РАД

Протокол № 10

засідання педагогічної ради Василівської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 21 червня 2018 р.

 

 

Голова педради: Мельниченко О.В.,

Секретар педради: Дьоміна С.В. 

                                 

                                                                                                              ПРИСУТНІ: 15 чол.

                                                                                                           ВІДСУТНІ: 4 чол.

 

Повістка денна

1. Випуск учнів 11 класу

 

2.Зарахування навчально-виробничої практики учням, які виконували обов’язки вожатих табору «Дивосвіт»

 

По -першому питанню слухали О.В.Мельниченка,  директора школи, який повідомив педагогічному колективу результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року. Обговорювали навчальні досягнення учнів за рік та порівняли з досягненнями із ЗНО. Прикро звичайно, що учениця 11 класу Андрейченко Д., з математики по ЗНО отримала вісім балів. Відповідно до «Положення про золоту та срібну медалі» від 2015 року, срібну медаль отримує учень, якщо має дві оцінки не нижче 9 балів.      Дар’я має 8 балів по ЗНО з математики, тому навіть не отримує і срібної медалі. Далі О.В.Мельниченко запропонував випустити учнів 11 класу у кількості 5 учнів зі школи.

 

Ухвалили:  Випустити учнів 11 класу, у кількості 5 чоловік зі школи:

                     1. Андрейченко Дарю

                     2. Студинську Анастасію

                     3. Михайлова Дмитра

                     4. Корнієнко Валерію

                     5. Маргієва Лашу

Якість знань: 20%.    На достатній – 1 учень; на середній – 4 учні.

 

По - другому питанню виступила ЗДВР Ігнатишина Р.І, яка повідомила про робот учнів-вожатих у літньому оздоровчому таборі та зачитала рішення учнівського самоврядування про кількість зарахованих учнів за навчально-виробничу практику а саме:

 

        1. Губко Єлизаветі., учениці 8 класу – 10 днів;

        2. Зуєвій Вікторії, учениці 8 класу – 10 днів;

        3. Наумко Діані, учениці 8 класу – 10 днів;

       4. Штиглян Валентині, учениці 8 класу – 10 днів;

       5. Максимовій Анастасії, учениці 8 класу – 9 днів;

       6. Малаховій Дар’ї, учениці 8 класу – 6 учнів;

       7. Пелюшенко Аліні, учениці 8 класу – 5 днів;

       8. Радченко Анні, учениці 6 класу – 7 днів;

       9. Кардачу Володимиру, учню 10 класу – 8 днів;

  Учениці 8 класу Широковій Руслані – не зараховувати навчально-виробничу практику.

 

 Після обговорення інформації

Ухвалили: Зарахувати навчально-виробничу практику учням школи, а саме: 

1.Губко Є. – 10 днів

2. Зуєвій В. – 10 днів

  3.Наумко Д. – 10 днів

    4.Штиглян В. – 10 днів

      5.Максимовій А.- 9 днів

     6.Малаховій Д. – 6 днів

     7.Пелюшенко А. - 5 днів

    8.Радченко А. – 7 днів

9.Кардачу В. - 8 днів.

 

 

          Голова педради:                                          О.В.Мельниченко

 

Секрета педради:                                        С.В.Дьоміна

Протокол № 9

засідання педагогічної ради Василівської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 11 червня 2018 р.

 

Порядок денний

 

1.Затвердження характеристик учням 9 класу і відрахування їх від списків учнів школи

                      (Давиденко І.Ф., класний керівник , Мельниченко О.В.- директор школи)

 

2.Підсумки навчальних досягнень учнів 5-10 класів за ІІ семестр та 201702018 н.р.

                                                                                             (Класні керівники)

3.Затвердження «Освітньої програми початкової та старшої загальної освіти»

                                                                                             (Дунаєва І.О., ЗДНР)

4.Обговорення робочого плану на 2018-2019 н.р. та додатків до плану.

                                                                                               (Дунаєва І.О, ЗДНР)

5.Попереднє навантаження на 2018-2019 н.р.                 

(Дунаєва І.О., ЗДНР)

 

По - першому питанню слухали Мельниченка О.В., директора школи, який доповів про навчальні досягнення учнів 9 класу, результати ДПА та проаналізував у порівнянні результати навчальних досягнень. Далі виступ продовжив Давиденко І.Ф., класний керівник 9 класу, який зачитав характеристики кожному учню.

 

Ухвалили.   1. Усіх учнів 9 класу у кількості 18 чоловік випустити зі школи:

1.Барановського Р.                                                10.Кравець Д.

2.Бородавкіну О.                                                  11.Селеверстову В.

3.Борисенко Л.                                                     12.Сердюк А.

4.Буківню М.                                                        13.Солодку К.

5.Бурякова В.                                                       14.Тупія О.

6.Вирвихвоста М.                                                15.Федорова Е.

7.Ігіну Д.                                                              16.Шевченка А.

8.Коломійця І.                                                     17.Шевченко Н.

9.Новочуба М.                                                     18.Шишкуна А.

 

2.  Затвердити учням 9 класу з доповненнями та поправками, характеристики.

 

По - другому питанню слухали класних керівників, які ознайомили педколектив із підсумками навчальних досягнень за ІІ семестр та рік.

 

5 клас. На початку ІІ семестру 21 учень, на кінець року – 21 учень.

На високий рівень – 0 учнів.

На достатній рівень – 3 учні (Дехтярьова Д.,  Остроушко О., Шерстюк А.), 5 учнів за рік (Дехтярьова Д.,  

                                                  Остроушко О., Шерстюк А.,Ківалін Є., Рева В.).

На середній рівень – 10 учнів за ІІ семестр, за рік 9 учнів.

На початковий рівень – 8 учнів за ІІ семестр, за рік 7 учнів (Войло М., Дон Б., Дорошенко Б., Запара М.,

                                                                                                        Протосвіцький Н., Пшик І., Хлистов Д.)

 

Якість знань – 14% у ІІ семестрі; 24% - за рік

 

6 клас: На початку ІІ семестру 18 учнів.

            На кінець – 18 учнів.

На високий рівень – 0 чоловік за ІІ семестр , 0 чоловік – за рік.

На достатній рівень – 4 учня – ІІ семестр, 4 учня – за рік (Волошина В., Тодорович Т., Хмаренко І.,

                                                                                                  Ківаліна Н.)

На середній рівень – 5 учнів – ІІ семестр, 6 учнів за рік.

На початковий рівень – 9 учнів ІІ семестр, 8 учнів за рік (Бібко Т., Білий А., Бойко Д.,  Бурмак В.,

                                                                         Бучацький К., Коренко Д., Самотес В., Січевський О.).

Якість знань – 22% - ІІ семестр, за рік 22%.

 

 

7 клас. На початку ІІ семестру – 13 учнів, прибув 1 учень Бондарь М., на кінець року 14 учнів.

На високий рівень – 0 учнів за - ІІ семестр, 0 учнів - за рік.

На достатній рівень – 3 учні за  - ІІ семестр, 3 учні - за рік (Мельниченко Р., Дудинець Д., Поп В.).

На середній рівень – 4 учні – за ІІ семестр, 4 учні – за рік.

На початковий рівень – 7 учнів – за ІІ семестр, 7 учнів – за рік, (Барановська Д., Біла К., Зикова М.,

                                                                                                 Кіцела Р., Морєв С., Ричкова А., Бондар М.).

Якість знань – 22% - за ІІ семестр, 22 % - за рік.

 

8 клас. На початок ІІ семестру – 18 учнів, 1 учень вибув Корнієнко А.

На кінець року 17 учнів.

На високий рівень – 0 учнів – за ІІ семестр, 0 учнів – за рік.

На достатній рівень – 3 учні – за ІІ семестр, 3 учні – за рік (Малахова Д., Яценко М., Штиглян В.).

На середній рівень – 6 учнів – за ІІ семестр, 7 учнів - за рік.

На початковий рівень - 8 учнів – за ІІ семестр, 7 учнів – за рік (Вітюк О.,Вітюк М., Гончаров М.,

                                                                                    Максимова А., Пригода К, Харенко А., Широкова Р.).

Якість знань – 18% - за ІІ семестр, 18 % - за рік.

 

10 клас. На початку ІІ семестру 5 учнів, на кінець року – 5 учнів.

На високий рівень – 0 учнів.

На достатній рівень – 1 учень (Кардач В.)

На середній рівень – 3 учні.

На початковий рівень – 0 учнів.

Якість знань: 25% - за ІІ семестр, 25% - за рік.

 

Ухвалили: 1. Інформацію про навчальні досягнення учнів взяти до уваги.

                    2. Працювати педагогічному колективу над мотивацією учнів до навчання.

                    3. Приділити увагу учням з початковим рівнем, щоб підвищити їх якість знань.

 

По - третьому питанню виступила Дунаєва І.О. ЗДНР, яка ознайомила колектив з проектом «Освітньої програми початкової, середньої та старшої загальної освіти». Після обговорення та доповнень

 

Ухвалили: 1.Взяти інформаційно до уваги.

                   2. «Освітню програму початкової, середньої, старшої загальної освіти» з доповненнями та

                     поправками прийняти в цілому.

 

По - четвертому та п’ятому питаннях заслухали Дунаєву І.О., ЗДНР, яка ознайомила колектив з робочим навчальним планом на 2018-19 н.р. та додатками до нього (додатки додаються).

 

І ступінь: 1 клас – 20 год. + 2 год. + 1 год. (інф. + вар.)

                  2 клас – 20 год. + 3 год. + 2 год.

                  3 клас – 21 год. + 3 год. + 2 год.

                  4 клас – 21 год. + 3 год. + 2 год.

                                82 год.    11 год.   7 год.

                                89 год. + 11 год.(разом 100 год.)

ІІ ступінь: 5 клас 26,5 год. + 3,5 год. факультативів

                  7 клас – 31 год. + 2,5 год. факультативів

                  8 клас – 31,5 год. + 3 год. факультативів

                  9 клас – 33 год. + 3 год. факультативів

ІІІ ступінь: 10 клас – 27 год. інваріативна складова + 8 год. факультативних годин.

                    11 – 33 год.+ 5 год. факультативів

 

Ухвалили: 1. Педагогічний колектив ознайомлений з робочим навчальним планом на 2018-19 н.р. та

                    додатками до нього.

          2. Дунаєва І.О,, заступник директора з навчальної роботи повідомила про години вакансії а саме:

- інформатика 13 год.;

- математика 5-6 класи – 8 год.;

- іноземна мова 1-4 кл. – 7 год.;

- практичний психолог  - 0,5 ставки;

- соціальний педагог – 0,5 ставки;

- основи здоров’я 5,5 год.

Далі Ірина Олексіївна продовжила знайомити колектив з попереднім навантаженням на 2018-19 н.р. запропонувала години варіативної складової для підготовки учнів до ДПА, ЗНО, олімпіад. Ознайомила з годинами, які виставлені на вакансію.

 

Ухвалили: 1. Педагогічний колектив ознайомлений з навантаженням на 2018-19 н.р.

                   2.Поширити інформацію про вакансії на перераховані години та предмети.

 

 

 

                          Голова педради:                                                            О. В. Мельниченко                 Секретар педради:                                                         С. В. Дьоміна

 

 

 

 

Протокол № 8

засідання педагогічної ради Василівської   загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 24 травня 2018 р.

 

 

Голова педради: О.В. Мельниченко – директор школи

Секретар педради: Дьоміна С.В.- учитель біології

 

                                                                                                       ПРИСУТНІ: 16 чол.  

                                                                                                    ВІДСУТНІ :  3 чол.

 

Порядок денний

 

1. Допуск учнів 8 класу до здачі ДПА (О.В.Мельниченко – директор школи)

2. Підсумки навчальних досягнень учнів 1-4 класів, та перевід до наступних класів

                                                                                                      (класоводи 1-4 класів)

3. Нагородження учнів Похвальними листами та Похвальними грамотами.

                                                                                                         (Мельниченко О.В. )

4.Затвердження кандидатури на обласну стипендію «Учень року».

                                                                                                          (Дунаєва І.О., завуч НР)

5.Затвердження кандидатури на обласну стипендію «Флагман освіти»

                                                                                                          (ЗДНР Дунаєва І.О)

6. Проведення літньої виробничої практики для учнів 5-8, 10 класів, затвердження графіку.

                                                                                                           (ЗДНВР Ігнатишина Р.І.)

7.Затвердження плану виховної роботи літнього табору відпочинку «Дивосвіт».

                                                                                                           (ЗДВР Ігнатишина Р.І.)

8. Різне

 

По - першому питанню слухали директора школи О.В.Мельниченка, який повідомив, що всі учні 9 класу атестовані з навчальних предметів і можуть бути допущені до здачі ДПА

Ухвалили: Допустити учнів 9 класу, у кількості 18 чоловік до здачі ДПА.

 

По - другому питанню слухали класних керівників 1-4 класів, які ознайомили педколектив із підсумками навчальних досягнень учнів 1-4 класів за ІІ семестр та за рік.

2 клас: На початок ІІ семестру – 17 учнів, на кінець-17 учнів.

 На високий рівень – 2 учні

Білобородько А., Охтаненко І.

На достатній рівень – 8 учнів

На середній рівень – 4 учні

На низький рівень – 3 учні (Шиманський Д., Зиков В,, Войло О.)

Якість знань – 59%

 

3 клас: На початку ІІ семестру – 18 учнів, на кінець – 18 учнів.

На високий рівень – 2 учні (Надєєв Р,, Токар Д.)

На достатній рівень – 6 учнів

На середній рівень – 9 учнів

На початковий – немає

Якість знань – 47%

 

4 клас: На початок ІІ семестру – 12 учнів, на кінець – 12 учнів.

На високий рівень –учнів немає,

На достатній рівень – за ІІ семестр – 3 учні, за рік 4 учні

На середній рівень за ІІ семестр – 7 учнів

За рік – 6 учнів

На початковий рівень – 2 учні (Трофименко Д., Федоров І.) – за ІІ семестр – 25%

Якість знань за рік: 33, 4%

 

Ухвалили : 1. На підставі річного оцінювання перевести до наступного класу усіх учнів 1 класу у кількості – 16 учнів до 2 класу, у кількості 17 учнів до 3 класу;

Усіх учнів 3 класу, у кількості 18 учнів до 4 класу.

 

2. Відповідно до наказу МОН України від 16.04.2018 р. № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення  учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», усі учні 4 класу, в кількості 12 чоловік, на підставі річного оцінювання та результатів ДПА з української мови та математики, переводяться до основної школи.

По третьому питанню слухали директора школи О.В.Мельниченка, який ознайомив колектив з «Положенням за високі досягнення у навчанні» затвердженого МОН України від 17.03.15 р. № 306, та підсумовуючі підсумки навчальних досягнень за 2017-2018 н.р. повідомив, що підлягають на нагородження похвальним листом 2 учні з 2 класу та 2 учні – 3 класу. Також вніс пропозицію за досягнення у фізичній культурі нагородити Похвальною грамотою учня 11 класу Маргієва Лашу.

Ухвалили:1. Нагородити Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» таких учнів:

1.Білобородько А. ученицю 2 класу;

2.Охтаненко І., ученицю 2 класу;

3.Надєєва ВР., учня 3 класу;

4.Токар Д., ученицю 3 класу.

2.Нагородити Похвальною грамотою «За високі досягнення у навчанні окремого предмету», а саме фізичної культури: Марієва Л., учня 11 класу.

 

По - четвертому питанню слухали ЗДНР Дунаєву І.О., яка запропонувала колективу школи обрати кандидатуру на отримання обласної стипендії, «Учень року».

Мельниченко Л.М., учитель початкових класів запропонувала учня 3 класу Надєєва Р. Вона зазначила , що це дитина дуже старанна, відповідальна, активна у житті школи та класу учасник різноманітних заходів, конкурсів, акцій, спортивних змагань із шахів.  Підтвердженням цьому є дипломи, грамоти і сертифікати, які отримав Ростислав протягом 2017-2018 н.р.

Тому запропонувала зарахувати Надєєва Р. до списку кандидатів на призначення стипендії обласного конкурсу «Учень року».

Інша кандидатура – це Андрейченко Д., яка має високий рівень знань, призер шкільних та районних Всеукраїнських олімпіад з хімії, біології та фізики.

Ухвалили: педагогічний колектив обговоривши кандидатів на призначення стипендії обласного конкурсу «Учень року» одно гласно затвердив учня 3 класу Надєєва Р. »Кращий учень» на отримання обласної стипендії .

 

По -  п’ятому питанню слухали Дунаєву І.О.,ЗДНР, яка запропонувала дві кандидатури на нагородження стипендією ХОДА «Флагман ЗНЗ» це Сінчук І.О., вчителя початкової школи.

Ухвалили: Затвердити кандидатуру вчителя початкових класів Мельниченко Л.М. на обласну стипендію «Флагман ЗНЗ».

 

По -  шостому питанню слухали ЗДВР Ігнатишину Р.І,, яка ознайомила колектив про терміни та графік проходження навчально-виробничої практики у 5-8 класах, та 10 класі. Запропонувала розділити кількість учнів (10) на 2 періоди: І  період – 5 днів протягом літа, ІІ період – 5 днів перед школою.

Ухвалили: Проходження навчально-виробничої практики для 5-8, 10 класів затвердити:

5 клас – 3 год. по 5 днів протягом літа з 18.06. по 22.06.18 р.

6 клас -3 год по 5 днів з 02.07 по 06.07.18 р.

7 клас – 4 год. 5 днів протягом літа з 16.07 по 20.07.18 р.

8 клас – 4 год. 5 днів протягом літа з 30.07 по 03.08.18 р.

ІІ період усі класи по 5 днів з 27.08 по 31.08.18 р.

Діти які підвозяться до навчального закладу зс. Комишанка та с.Софіївка проходять навчально-виробничу практику з 29.05 по 15.06.18 р., відповідно до термінів.

Дітям, які мають призові місця в акціях, конкурсах, фестивалях (списки додаються) мають можливість на автоматичне зарахування певної кількості днів практики.

Ухвалили:  Затвердити термін та графік навчально-виробничої практики в цілому.

2.Зарахувати навчально-виробничу практику  за рахунок олімпіад, акцій, конкурсів, (призових місць) наступним учням:

- Поп В., учениці 7 класу – 4 дні;

-Штиглян В., учениці 8 класу – 2 дні;

-Малаховій Д., учениці 8 класу – 2 дні;

-Кардачу В., учню 10 класу – 2 дні;

-Мельниченку Р., учню 7 класу – 2 дні;

-Остроушко О., учениці 5 класу – 2 дні.

 

По - сьомому питанню заслухали ЗДВР Ігнатишину Р.І., яка ознайомила колектив з графіком, планом виховної роботи літнього табору відпочинку «Дивосвіт».

Раїса Іванівна повідомила, що табірна зміна триває 14 днів, у таборі 85 дітей  (3 загони та 8+1 вожатих учнів.

На протязі табірної зміни планується 4 поїздки:

- Н.Каховка (каруселі, кінотеатр) – 2 поїздки ; 

- Асканія-Нова - дві поїздки.

   Дати уточняються

Ухвалили: Затвердити план виховної роботи літнього табору відпочинку «Дивосвіт» в цілому

 

                                     

                                       Голова педради:                                    О.В.Мельниченко                                Секретар педради:                                С.В.Дьоміна

Протокол № 7

засідання педагогічної ради Василівської   загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 16 травня 2018 р.

Голова педради: Дунаєва І.О.,

Секретар педради: Дьоміна С.В. 

 

                                                                                     ПРИСУТНІ: 17 чол.  

                                                                                 ВІДСУТНІ : 2 чол.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ 

 

1. Про вибір підручників для учнів 1 класу на 2018-2019 н.р. (доповідач  ЗДНР Дунаєва І.О.)

2. Різне.

 

По - першому питанню слухали: ЗНР Дунаєву І.О., яка ознайомила членів педагогічної ради з переліком підручників для учнів 1 класу. Звернула увагу, що вибором підручників займалася група вчителів: Дудник М.С., Мельниченко Л.М., Мунтян І.О., Атаманюк Н.І,, які опрацювали наказ МОН України від 16.03.18 р. № 248 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір проектів підручників для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в  міністерстві юстиції України 26.03.2018 р. за № 359\31811, наказу МОН України від 02.04.2018 року № 310 «Про проведення  конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу закладів середньої освіти», з метою організації прозорого вибору.

 

Ухвалили: Схвалити перелік вибраних підручників для учнів 1 класу для закладу середньої освіти на 2018-2019 н.р., а саме:

№ п\п

Назва підручників

Автор підручника

Мова підручників

Замовлення

Для учнів

Для вчит

1

Українська мова

Буквар (у 2-х частинах)

Большанова І.О.

Пристінська М.С.

Українська

29

1

2

Англійська мова

(з аудіо супроводом)

Карпюк О.Д.

Українська

29

1

3

Математика

Гізь О.М., Філяк І.В.

Українська

29

1

4

Я досліджую світ (у 2-х частинах

Талгіна О.В., Іванова Г.М.

Українська

29

1

5

Мистецтво

Рубля Т.Є.,Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

Українська

29

1

 

 

                                           Голова педради:                                        І.О.  Дунаєва                                           Секретар педради:                                    С.В. Дьоміна

   Протокол № 6

засідання педагогічної ради Василівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 11 квітня 2018 р.

 

 

Голова педради:  Мельниченко О.В. – директор школи

Секретар педради:  Дьоміна С.В.- вчитель біології та хімії

 

                                                                                                    ПРИСУТНІ:  19 чол.

                                                                                           ВІДСУТНІ : ---

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.Про вибір підручників для учнів 10 та 5 класів на 2018-2019 н.р. (доповідач ЗДНР Дунаєва І.О.)

2.Різне.

 

По- першому питанню: слухали Дунаєву І.О.- заступника директора з НР, яка ознайомила членів педагогічної ради з переліком підручників для учнів 10 та 5 класів. Звернула увагу на те, що вибором підручників займалася  група вчителів, які опрацювали лист МОН України № 1\9-222 від 11.04.2018 р.

Ухвалили: Схвалити перелік вибраних підручників для учнів 10 та 5 класів для закладу середньої освіти на 2018-2019 н.р. с саме:

 

№ п\п

Назва підручників

Автор підручника

Мова підручника

               Замовлення

Для учн.

Для вчит.

1

Українська мова (рівень стандарту)

Заболотний О.В,

Заболотний В.В.

Укр.

12

1

2

Українська література

(рівень станд)

Авраменко О.М.

Пахаренко В.І.

Укр.

11

1

3

Зарубіжна література (рівень стан.)

Ковбасенко Ю.І.

Укр.

11

1

4

Історія України (рівень станд,)

Струкевич О.К.

Укр.

11

1

5

Всесвітня історія (рівень станд)

Гісем О.В.

Мартинюк О.О.

Укр.

11

1

6

Громадська освіта (рівень станд.)

Укр.

11

1

7

Історія України (рівень станд.)

Гісем О.В,

Укр..

11

1

8

Англійська мова (рівень станд.)

Карпюк О.Д.

Укр.

11

1

9

Мистецтво (рівень станд.)

Масол Л.М.

Укр.

11

1

10

Математика (алгебра і нотатки аналізу та геометрія, рівень станд.)

Мерзляк А.Г.,

Номіровський Д.А., Полянський В.Б., ЯкірМ.С.

Укр..

11

1

11

Інформатика (рівень станд.)

Рівкінд Й.Я., Лисенко Г.І., Черкінова Л.А.,Шакотько В.В.

Укр..

11

1

12

Біологія і економіка (рівень станд.)

Остапенко Л.І,, Балак П.Г., Кампанець Г.А.,Русиковський С.Р.

Укр..

11

1

13

Географія (рівень станд.)

Масляк П.О., Капіруліна С.Л., Бродовська О.Г.

Укр..

11

1

14

Хімія (рівень станд.)

Ярошенко О.Р.

Укр..

11

1

15

Захист Вітчизни ( рівень станд.)

Гнатюк М.Р.

Укр..

11

1

16

Фізика (рівень станд.)

Баряхтар В.Г.,Довгий С.О., Божикова Т.Я., Кірюхіна О.О.

Укр.

11

1

17

Технології (рівень станд.)

Туташтнський В.І., Кірютченкова І.В.

Укр.

11

1

 

Ухвалили: Схвалити перелік вибратих підручників для учнів 5-го класу для закладу середньої освіти на 2018-2019 н.р., а саме:

 

1

Вступ до історії

Гісем О.В,

Укр.

28

1

2

Інформатика

Ривкінд Й.Я.,

Лисенко Г.І,

Чернікова Л.А, Шакотько В.В.

 

Укр.

28

1

 

Група членів педколективу, які здійснили безпосередній вибір підручників: Андрейченко Т.О.,Сінчук І.О., Дьоміна С.В., Мельниченко О.В.,Мовчан В.В., Грек М.В., Питько Т.В, Кобилюх В.В., Давиденко І.Ф, Кука І.О.

 

Голова педради:                                             О.В. Мельниченко

                                  Секретар педради:                                          С.В. Дьоміна

Протокол № 5 

  засідання педагогічної ради

Василівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

 

від 28 березня  2018 року

 

    Голова педради –  Дунаєва І.О.  заступник директора ЗНР Василівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

     Секретар педради -   Дьоміна С.В. учитель хімії та біології

 

Присутні: 15 чол.

Відсутні : 4   чол.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

 

1. Сім'я як цінність і складова соціалізації

                                                                                                                           Доповідач ЗДВР Ігнатишина Р.І.

2. Про Концепцію Нової української школи як перехід від школи знань до школи компетентностей

                                                                                                                       Доповідач ЗДНР   Дунаєва І.О.

3. Про атестацію педагогічних працівників у 2017-2018 н.р. 

                                                                                                                       Доповідач ЗДНР  Дунаєва І.О.

4. Про підготовку та проведення державної підсумкової атестації учнів  4, 9, 11 класів у    2017 - 2018 н.р. та вибір 3-го          предмета для ДПА у 9 класі 

                                                                                                                         Доповідач ЗДНР  Дунаєва І.О.

5. Різне.

 

 По - першому  питанню  слухали  Ігнатишину Р.І. заступника директора з виховної роботи, яка висвітлила теоретичні основи сімейної соціалізації, розкрила чинники під впливом яких відбувається соціалізація дитини в сім’ї.

     Виховний вплив сім’ї на дитину унікальний, всеохоплюючий, сталий за інтенсивністю і результативністю. Він здійснюється безперервно, одночасно охоплюючи всі сторони формування особистості, триває багато років, ґрунтується на стійкості контактів. Сімейне виховання на всіх історичних етапах було й залишається тією складовою загальної системи формування всебічно розвиненої особистості, що викликає завжди постійний інтерес у науковців. Для вчених, суспільства загалом знання про виховання дитини в сім’ї мало першочергове значення вже тому, що від цієї системи залежали в подальшому поява і передача загальнолюдських, національних, сімейних, духовних цінностей.

     Сім’я протягом тривалого періоду (орієнтовно до ХІХ століття) розглядалась як провідна складова суспільства, його висхідний етап розвитку (іноді вчені визначають як «прообраз суспільства»). Такий статус сприяв тому, що сім’я, виховання дітей у сім’ї порівняно давно стали об’єктом вивчення, особливо інтенсивно основи сімейної педагогіки виокремлювалися в окрему галузь педагогічного знання наприкінці ХІХ століття у працях К.Ушинського, П.Лесгафта Ф.Каптєрєва, Л.Толстого та інших.

    У наш час в Україні, як і у світі загалом відбувається перехід від уяви про сім’ю як осередку суспільства до розуміння її самоцінності. Раніше сім’я була віддзеркаленням суспільних цінностей, сьогодні – віддзеркалення цінностей сім’ї (власне де виховується дитина). Слід зазначити, що сьогодні сім’я в нашій країні переживає не кращий період.

   За даними державних органів влади, є певні проблеми в сім’ї, що  негативно впливають на інститут сімейної педагогіки:

-   погіршення матеріального стану сім’ї,

-  зростання кількості неповних сімей,

-   зниження народжуваності,

-  відходження дітей від сім’ї,

-  падіння авторитету батьків (наприклад, порівняно з авторитетом однолітка, що успішно розв’язує життєві проблеми), -

-  підвищення рівня підліткової злочинності тощо.

   У зв’язку з цим актуальною є проблема посилення уваги до питань виховання дітей у сім’ї. Одним із шляхів розв’язання такого стану речей є звернення до історичних традицій, до практики сімейного виховання української родини; аналіз теоретичних положень сімейної педагогіки відомих учених і психологів, просвітників, громадських і культурних діячів. На особливу увагу заслуговують питання – як саме теоретичні положення впливали на практику виховання дітей у сім’ї в різні історичні періоди розвитку України. Тим більше, що на виховання дітей у сім’ї впливали: народна педагогіка; наукові положення, обґрунтовані вітчизняними і зарубіжними педагогами, психологами, соціологами, демографами, які в своїх працях висвітлювали проблеми сім’ї; відносини в ній, все те позитивне і негативне, що впливало на життя в сім’ї та виховання дітей. Більшість дослідників сприймали тезу про те, що сім’я є позитивним чинником розвитку особистості, а негативні тенденції у вихованні – безпосередній стан взаємовідносин у сім’ї. Значну увагу в сімейній і соціальній педагогіці приділяють учені поняттю «сім’я і соціалізація особистості». Ґрунтовних досліджень потребують питання наукового апарату: соціалізація, розвиток, виховання (формування).

  Питання сімейного виховання тісно пов’язане з науковим обґрунтуванням терміна «сімейна соціалізація». Сам термін соціалізація трактують як «особливий процес включення дитини у суспільство, процес та результат засвоєння, активного відтворення індивідом соціального досвіду. Він може відбуватися як стихійно, так і цілеспрямовано».

    Науковці виділяють п’ять аспектів соціалізації:

1) формування знань про людину, суспільство, про себе;

2) вироблення навиків практичної діяльності;

3) вироблення норм, позицій;

4) вироблення ціннісних орієнтацій;

5) включення у практичну діяльність

     Соціальний досвід особистості, яке формується, збагачується і спілкування з дорослими членами сім’ї і при конфліктних ситуаціях з молодшою сестрою, і внаслідок відтворення поведінки старшого брата. При цьому не все, що дитина отримала від спілкування, від життєвих подій та реальної дійсності, може не відповідати уяві батьків про бажані результати такого сприйняття, такої поведінки, яка б відповідала заданій моделі батьків. Дитина може засвоювати і такі форми поведінки, і відношення до інших, які батьки просто не можуть прийняти.

     Чинниками впливу сім’ї на соціалізацію дитини вважають:

   1) склад сім’ї, а точніше, структуру сім’ї як єдність функціонування її членів;

   2) позиція дитини в сім’ї – включає його ролі в сім’ї, які можуть бути при зовнішній схожості (життя в сім’ї) різними.    Наприклад, дитина є онуком двох бабусь, сином своїх батьків, які знаходяться у шлюбі, але ця дитина не є братом ні для кого. Чи наприклад, він є онуком бабусі і дідуся, що живуть у селі і він з ними спілкується тільки періодично, сином своєї матері і пасинком вітчима, молодшим братом по відношенню до сестри і старшим по відношенню до брата. Досвід однієї дитини у повній сім’ї буде різнитися від досвіду дитини, яка є одночасно старшою по відношенню до брата і молодшою по відношенню до сестри в материнській сім’ї;  

   3) основні вихователі (соціалізатори) ті члени сім’ї, які найбільше впливають на розвиток дитини, ті, хто має найбільший авторитетним для дитини (на кого дитина хотіла б бути схожою);

  4) стиль виховання в сім’ї можна розглядати як переважаючий стиль основного вихователя (наприклад, матері, батька) і допоміжних вихователів (бабусі, дідуся тощо).

  5) власне особистісний і творчий потенціал сім’ї, вся сукупність позитивних людських якостей дорослих членів сім’ї – моральних, вольових (наявність відсутність якостей лідера, мужності, здатності відстоювати себе і своїх дітей), емоційних (тепло холод у відношеннях між людьми), інтелектуальних (рівень розвитку інтелекту дорослих), культурних (освіта, особливості культури, у тому числі й етичні особливості), пізнавальних і творчих особливостей.

   Соціалізація дітей в сім’ї залежить від її структурних компонентів. В своєму дослідженні ми виходимо з того, що структура сім’ї – це склад сім’ї, сукупність взаємостосунків, а також спосіб забезпечення її єдності та функціонування. Не викликає сумніву положення про те, що діти можуть повністю розвивати і виявляти свої здібності, за умови зростання у відповідному соціальному середовищі. Це стає особливо зрозумілим, якщо порівняти досягнення дітей, які виховувались у нормальних сімейних обставинах, з дітьми, що виросли в сирітських будинках. Умови розвитку кожної дитини можна вибудовувати на неперервній шкалі, починаючи з елементарного (оптимального) і занижуючи вкрай негативними (сирітські  будинки). Природно, що гірші умови, в яких виростає дитина, то більше відхиляється від норм його розвиток.

   Важливе значення в системі сімейного виховання посідають питання моделі сім’ї, які включають: розмір сім’ї, а також функціонування сім’ї, де важливим є: стосунки між батьком і матір’ю та їх вплив на виховання дітей, роль матері у вихованні дітей, роль батька у вихованні дітей; кількість дітей; порядок народження дитини; терміни народження дітей (періоди: діти- погодки, різна стать: хлопчик-дівчинка) тощо.

   Таким чином, необхідно визнати, що виховання дитини в сім’ї є провідним шляхом соціалізації і визначається як модель сім’ї, що включає всі структурні та соціокультурні компоненти, так і компоненти сімейного виховання, до яких відносили ціле покладання, система сімейних цінностей та їх поєднання із загальнолюдськими і національними; реалізація як традиційних, історично унормованих форм, засобів, прийомів і методів виховання, так і сучасних, зокрема: особистісно-гуманістичний підхід; вплив на сім’ю і сімейне виховання глобалізацій них і комунікаційних процесів. На наш погляд, у контексті соціалізації, результативність сімейного виховання буде визначатися тим, наскільки вони (діти) самостійно володіють досвідом людського життя і здатні приймати зміни, що відбуваються в процесі розвитку світової цивілізації. 

 

Ухвалили:  1. Роботу над науково-методичною проблемоювизнати на задовільному рівні.

                      2.  Результати вихідного діагностування врахувати під час планування навчально-виховного процесу в                                          подальшій діяльності.

                     3.  Ознайомити батьківську громадськість з результатами роботи за звітний період над науково-методичною                                 проблемою.

   2. Слухали по - другому питанню ЗДНР  Дунаєву І.О., яка ознайомила колектив з Концепцією Нової  української школи

   Концепція «Нова українська школа» – це ідеологічна платформа реформування середньої освіти, що почне діяти з 2018 року. Але цей процес не відбувається миттєво. Щоб змінити українську школу, має змінитись свідомість суспільства, підходи до навчання, – тільки так може відбутись перехід, як сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич, від «уявного нагромадження знань до справжнього розвитку вмінь, від виснажливого заучування до радісних відкриттів».

Нові освітні стандарти мають ґрунтуватися на ключових компетентностях, таких, які кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної адаптації та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя. 

ДИТИНА — ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

Нова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності дитини.

БАТЬКИ – ПАРТНЕРИ

Вчителі допомагатимуть батькам здобувати спеціальні знання про розвиток дитини.  

За основу концепції беруть педагогіку партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу.

Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, обирати підручники, методи, стратегії, засоби навчання. Серед методів навчання застосовуватимуть: ігри, соціальні, дослідницькі проекти, експерименти, групові завдання. 

УМОТИВОВАНИЙ ВЧИТЕЛЬ

«В концепції нової української школи має бути і новий вчитель. Тепер вони матимуть можливість піти в іншу організацію, яка пропонує тренінг про інклюзивну освіту, чи сучасні методики викладання, а не тільки в інститут післядипломної освіти»

«Закон «Про освіту» у другому читанні гарантує вчителям вибір курсів підвищення кваліфікації. Проте зараз в Україні відсутні такі установи, де можна таку послугу отримати. І не зрозуміло, яким чином буде фінансуватися цей процес, хто буде акредитувати подібні курси чи заклади».

НАВЧАННЯ ЗБІЛЬШИТЬСЯ ДО 12 РОКІВ

Шкільна освіта матиме 3 рівні: початкові класи — з 1 по 4, базова середня школа — 5-9 клас та профільна середня школа, яка передбачає навчання в ліцеї або закладах професійної освіти — 10-12 клас.

Такий термін навчання пояснюється тим, що в усіх європейських країнах мінімальна тривалість здобуття повної загальної середньої освіти становить від 12 до 14 років. Саме за цей час дитина зможе засвоїти усі необхідні знання та визначитися щодо майбутньої професії.

Тим не менш в Міносвіти кажуть, трирічна старша профільна школа може бути запроваджена тільки тоді, коли буде в країні відповідна мережа закладів та кошти на 12 років навчання.

АВТОНОМІЯ ШКОЛИ

Школи зможуть самостійно формувати освітні програми, складати навчальні плани і програми з навчальних предметів. Керівника школи обиратимуть на конкурсних засадах терміном до п'яти років. Він зможе обіймати посаду не більше як два терміни поспіль. 

СПРАВЕДЛИВЕ ФІНАНСУВАННЯ

Проект Закону «Про освіту» запроваджує рівноправність доступу до бюджетного фінансування закладів освіти усіх форм власності. Законопроектом передбачено повну прозорість фінансування закладів освіти. Зокрема школи будуть зобов’язані оприлюднювати всі кошти, які надходять з бюджету та з інших джерел.

«ГРОШІ ХОДЯТЬ ЗА ДИТИНОЮ»

Цей принцип фінансування створено для підтримки дітей з особливими потребами, які можуть здобувати освіту разом з іншими дітьми у пристосованих для цього школах.

«ТАК» — ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ

Для учнів з особливими потребами створять умови для навчання спільно з однолітками. Для таких дітей буде запроваджено індивідуальні програми розвитку, включаючи корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід.

 

Ухвалили:  Педагогічним працівникам ознайомитися та опрацювати нормативні документи, стосовно Концепції «Нова українська школа»  

Слухали по - третьому питанню  ЗДНР  Дунаєву І.О., яка ознайомила колектив з результатами атестації педагогічних працівників у 2017-2018 н.р. 

 

Ухвалили: 1. Мельниченко Л.М.  - учителю початкових класів, підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії»;

2. Сінчук І.О.  - учителю  математики, підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії»;

3. Дунаєвій І.О.  - учителю  української мови та літератури, підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії»;

СЛУХАЛИ  по-четвертому питанню  Дунаєву І. О, заступника директора школи з навчальної роботи, довела до відома присутніх, що проведення державної підсумкової атестації у 2017/2018 навчальному році визначено Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого  в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, та підпунктів 1, 3, 4, 5 пункту 2 наказу МОНУ від 31 липня 2017 р. №1103 "Дякі питання  проведення в 2018 році  зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середнтої освіти", зареєстрованого  в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2017 року за " 1014/30882, зі змінами.

Заступник зазначила, що ДПА у 2017/2018 навчальному році буде проведена для учнів 4 класу з 14 по 18 травня 2018 року з двох предметів: з української мови та математики (Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів  початкових класів загальноосвітнього навчального закладу), для учнів 9 класу  - з 29 травня по 8 червня 2018 року з української мови, математики, та предмета за вибором навчального закладу (у нашій школі – це історія України). Завдання для проведення атестації у 9-му класі укладають учителі відповідного фаху та затверджує керівник навчального закладу.

ДПА здобувачів повної загальної середньої освіти здійснюється у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 22 травня до 14 липня 2018 року відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОНУ від 10 січня 2017 року № 25, зареєстрованого  в Міністерстві юстиції України 27  січня 2017 року за № 118/29986.

       24 травня 2018 року у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання  - з української мови у формі ЗНО,

       22  травня 2018 року у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання  -  з математики  у формі ЗНО;

      04 червня 2018 року у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання  -  з  біології

      й   06 червня  2018 року -  у   пунктах  проведення зовнішнього незалежного оцінювання з історії України (за вибором учнів)        у формі ЗНО.

 

Ухвалили:

1.  Провести державну підсумкову атестацію у 2017/2018 навчальному році у 4 класі:

                                               -   з української мови 15 травня 2018 року;

                                               -   з математики 17 травня 2018 року.

    Термін: травень 2018 року                                                                              Відповідальні: Дунаєва І.О.            

                                                                                                                         заступник директора школи з навчальної роботи.

 

2.  Затвердити третій предмет державної підсумкової атестації для учнів 9 класу - історія України ( письмова форма проедення предмету)

                                                                                                                                        Відповідальний: учитель історії Грек М.В.

 

 

3.  Провести державну підсумкову атестацію у 2017/2018 навчальному році у 9 класі:

                                      -   з української мови - 29 травня 2018 року;

                                      -   з математики -  01 червня 2018 року;

                                      -    з історії України 05 червня 2018 року.

 

Термін: травень-червень 2018 року                                                             Відповідальні: Дунаєва І.О.

                                                                                                                         заступник директора школи з навчальної роботи.

 

4. Вчителям-предметникам розробити та підготувати завдання для проведення ДПА із зазначених предметів і подати на затвердження керівнику закладу  до 25 квітня 2018 року.

Термін: квітень 2018 року                                                           Відповідальні:  Дудник М.С., вчитель початкових класів(4 кл),                                                                                             Сінчук І.О., вчитель математики, Дунаєва І.О., вчитель української мови                                                                                              та Грек М.В., вчитель історії.

 

 Голова педради:                   І. О. Дунаєва 

        

                                                                      Секретар педради:                С.В.  Дьоміна


Протокол № 4

засідання педагогічної ради

 Василівської ЗОШ І – ІІІ ступенів 

 

                                                                           від 14 лютого 2018 року                                                                                

 

      Голова педради – Мельниченко О.В. директор Василівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

     Секретар педради -   Дьоміна С.В. учитель хімії та біології

     Присутні: усі члени педагогічної ради

 

Порядок денний

 

1.      Про вибір підручників для учнів 5-х класів на 2018 – 2019 н.р.

                                                                                                                          Дунаєва І.О., ЗДНР

 

2.      Дотримання вимог Положення про срібну медаль «За досягнення у навчанні»

        (учениця 11 класу Андрейченко Дар’я)

                                                                                                                              Мельниченко О.В., директор школи

 

 

По-першому питанню слухали  Дунаєву І.О. заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів педагогічної ради з переліком підручників для учнів 5-х класів. Звернула увагу на те, що вибором підручників займалася група вчителів, які опрацьовували лист МОН України № 1\9-79 від 06.02.2018 р.

 

Ухвалили:

 

1.  Схвалили перелік вибраних підручників для учнів 5-х класів для закладу середньої освіти на 2018 – 2019 н.р. а саме:

 

 

Назва підручника

Автор

підручника

Мова підручника

 Замовлено

для учнів

для вчителів

1

Українська мова

Заболотний О.В.

Заболотний В.В.

Українська

28

1

2

Українська література

Авраменко О.М.

Українська

28

1

3

Англійська мова

(5-й рік навчання)

Карп'юк О.Д.

Українська

28

1

4

Зарубіжна література

Волощюк Є.В.

Українська

28

1

5

Математика

Мерзляк А.Т., Полонський В.В., Якір М.С.

Українська

28

1

6

Природознавство

Ярошенко О.Г., Бойко В.М.

Українська

28

1

7

Основи здоров’я

Бойченко Т.Є. Василенко С.В.

Н.І. Гущина,

І.П. Василашко, Н.С.Коваль  О.К.Гурська

Українська

28

1

Група членів педколективу,   які здійснили безпосередній  вибір підручників:   Сінчук І.О.,Андрейченко Т.О.,  

                                                                                                                       Дьоміна С.В., Стукан Л.М., Повжик Н.Г., Питько Т.В.

 

 

2. По - другому питанню  слухали   Мельниченка  Олега Вікторовича,  директора школи, який ознайомив колектив  з Положенням про Золоту та Срібну медалі, затвердженим Наказом МОН України № 306 від19.03.20015 р. і наголосив, що ми маємо  в 11 класі ученицю Андрейченко Дар’ю , яка за період навчання у старшій школі досягла високих успіхів у навчанні і претендує на нагородження Срібною медаллю за вагомі досягнення у навчанні

 

                              Педагогічна рада ухвалила:

 

   1.  Визначити претендентом  на нагородження Срібною медаллю    

       Андрейченко  Дарю, ученицю 11 класу.

 

             2.      Заступнику директора з навчальної роботи Дунаєвій І.О.  здійснювати    контроль за виставленням                                тематичних,  семестрових та річних балів  відповідно до критеріїв оцінювання  навчальних досягнень                        учнів

                                                                                                                                   Протягом ІІ семестру 2017 -2018 н.р. 

 

3.      Посилити персональну відповідальність класного керівника, вчителів за ведення класного журналу, як форми  ділової документації.

                                                                                                                                              Протягом ІІ семестру 2017 – 2018 н.р.

 

4.      Вчителям дотримуватися вимог діючого Положення про срібну медаль «За досягнення у навчанні»,  затвердженого наказом МОН України від 17.03.15 року № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні»

                                                                                                                                                 Протягом ІІ семестру 2017 -2018 н.р.

 

5.      Особливу увагу звернути на об’єктивність оцінювання навчальних досягнень  учениці 11 класу Андрейченко Д.,   претендентки на нагородження медаллю.

                                                                                                                                                Протягом ІІ семестру 2017 -2018 н.р.

 

 

      Голова педради:                    О.В.  Мельниченко 

        

                                                                  Секретар педради:                С.В.  Дьоміна

 

 


 

Протокол № 3 

  засідання педагогічної ради

Василівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

 

від 23 січня 2018 року

Присутні: 16 чол.

Відсутні : 3   чол.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.  Національно – патріотичне виховання у системі  виховної роботи школи

                                                                               ЗДНВР Ігнатишина Р.І.

 

2.  З досвіду роботи вчителів початкової школи щодо формування національно- патріотичних рис школярів.

                           Творча група вчителів початкових класів: Мельниченко Л.М.,

                           Атаманюк Н.І., Дудник М.С.,Мунтян І.О.

 

3. Виховання патріотизму – один із головних завдань класного керівника

                            Вчитель математики Сінчук І.О.

 

4. Роль учнівського самоврядування в становленні громадянина – патріота

Педагог-організатор Стукан Л. М. 

 

5.  Система роботи класного керівника у вихованні соціально- адаптованої конкурентно-спроможної особистості.

                             Вчитель української мови та літератури, класний керівник

                             11 класу Андрейченко Т.О.

 

По - першому питанню  слухали ЗДНВР Ігнатишину Р.І., яка  у своєму виступі розповіла, що у період становлення української державності, проблема виховання особистості як громадянина - патріота набуває особливої значущості. Це положення актуалізує проблему підвищення ефективності патріотичного виховання дітей та учнівської молоді на сучасному етапі українського державотворення. В останні роки увагу науковців все більше привертає виховний потенціал ІКТ не лише в контексті підвищення ефективності навчання, а й як потужний засіб організації виховного  процесу, який надає можливості для інтеграції багатьох засобів виховання.

    Мета патріотичного виховання  - створення умов для ставлення громадянина – патріота України, носія патріотичних цінностей, готового самовіддано розбудовувати Батьківщину як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу.

     Процес національно – патріотичного  виховання здійснюється в навчальній, позакласній і позашкільній діяльності, сім’ї , дитячих та юнацьких об’єднаннях. Основними формами патріотичного виховання школярів є:

-         інформаційно – масові (дискусії, диспути, «відкрита кафедра», ринги, вікторини, створення книг, подорожі до        джерел рідної культури, «Жива газета і т.д.);

-         діяльнісно-практичні  (творчі групи, екскурсії, свята, олімпіади, огляди – конкурси);

-         інтегративні (гуртки, фестивалі, шкільні клуби);

-         діалогічні (бесіди,між рольове спілкування);

-         індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота, тощо);

-         наочні (книжкові та тематичні виставки, тематичні стенди, виставки дитячої творчості, галереї, шкільні музеї, тощо);

Сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен поєднувати  традиційні методи навчання з інноваційними технологіями... Так  і у виховному процесі.

     Виховання патріотизму у сучасній школі має велике значення, оскільки мова йде про долю  сьогоднішніх і майбутніх поколінь, адже учні повинні не тільки володіти  належним об’єктом  знань, а й стати зрілими духовно й інтелектуально. Стає зрозуміло, що патріотичне виховання має бути основою педагогічного процесу, і в цьому завданні  на допомогу вчителю приходять ІКТ.

   Отже, патріотичне виховання є важливою складовою у процесі становлення учня як особистості  вільної, активної, творчої. А ІКТ стають невід’ємною частиною НВП, та розширює можливості для пошуково – дослідницької діяльності учнів, дає можливість відчути «дух епохи», підсилює ефект від застосування інтерактивних технологій

 

Педагогічна рада вирішила:

 

1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ігнатишиній Р.І.:

1.1. Систематично здійснювати аналіз стану роботи з національно-патріотичного виховання та допризовної підготовки учнівської молоді.

                                                  Два рази на рік

1. 2. Поновити куточок «Пам’яті небесній сотні та воїнам АТО

                                                     До березня 2018 р.

1. 3. Брати безпосередньо участь у роботі з військово- професійної орієнтації.

                                                     Постійно, впродовж року.

1. 4. Сприяти проведенню зустрічей учнівської молоді з ветеранами Збройних Сил України, Другої світової війни, воїнами армії флоту, учасниками бойових дій та антитерористичної операції та проводити екскурсії у військові частини з демонстрацією спеціальних відео (аудіо) матеріалів, виставок книг з військової тематики.

                                                   Постійно, впродовж року.

1.5. Знайомити учнівський та педагогічний колектив з новими нормативно –правовими актами Міністерства освіти і науки України з національно- патріотичного виховання.

                                                   Постійно, впродовж року.

1.6. Впроваджувати в систему позаурочної виховної діяльності інноваційні форми і методи, які забезпечують ефективність громадянського виховання учнів.

                                                     Постійно, впродовж року.

1.7. Систематично висвітлювати інформацію з національно-патріотичного виховання на шкільному веб-сайті.

                                                 Постійно.

 

 По -  другому питанню  виступили вчителі початкових класів, їх виступи узагальнила керівник ШМО початкових класів Мельниченко Л.М., яка наголосила, що метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.

 

   Випускник нової школи – це патріот своєї Батьківщини!  Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально - етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність  і права людини.

По -  третьому питанню виступила класний керівник 8 класу Сінчук І.О., яка наголосила що для кожного класного керівника патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.

    Формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. В основу виховання мають бути покладені принципи гуманізму, демократизму єдності сімї та школи, наступності та спадкоємності поколінь.

    Про патріотичне виховання необхідно звертати увагу батьків під час проведення батьківських лекторіїв, адже саме батьки мають величезний вплив на виховання патріотичних цінностей особистості

  По - пятому питанню виступила класний керівник 11 класу Андрейченко Т.О. , яка ознайомила колектив з шляхами формування соціально-адаптованої особистості, з проблемами та їх рішеннями. Тетяна Олексіївна повідомила, що соціально-економічні зміни, що відбуваються в Україні, вимагають вирішення комплексу проблем, до яких належить і перехід до соціально-орієнтованої ринкової економіки.

    Сьогодні виявлено протиріччя між динамікою економічного розвитку країни, яка висуває вимоги до системної організації процесу економічного навчання та виховання підростаючого покоління і  сформованою практикою економічної освіти.

   Для формування соціально-адаптованої особистості необхідно застосовувати  певним чином  сплановану систему навчально - виховних закладів. Завдання з формування цілісної системи екологічного виховання учнів вирішує вся сукупність дисциплін, що вивчаються у школі. Особистісна  економічна культура формується як результат саме всебічності підготовки

                                                                   

                                                                Педагогічна рада вирішила:                                                                

  (рішення  по 2, 3 та  5 питаннях)

 

1.  Активізувати форми роботи з національно-патріотичного виховання школярів  (пошукова  робота, тематичні                  заходи, пов’язані  зі знаменними та пам’ятними   датами).                                        

                                                                                                                                                           Постійно, впродовж року                                                                                                                                                    

2.  Засобами краєзнавства розвивати інтелектуальні та творчі здібності учнів, пошуково-дослідницьку роботу з                    історичного краєзнавства, фольклору, тощо.

                                                                                                                                                          Постійно, впродовж  року.

3. Надавати методичну допомогу батькам з формування і розвитку в   дітей    позитивного ціннісного ставлення до           суспільства, держави, народу.

                                                                                                                                                           Постійно, впродовж року

 

По - четвертому питанню заслухали педагога-організатора Стукан Л.М., яка ознайомила колектив з нормативною базою щодо  патріотичного виховання учнівської молоді, з напрямками виховання молоді та різними можливостями.

  Наголосила, що самоврядування – це дієвий метод досягнення широкого спектру виховних завдань – громадянської активності, соціальної відповідальності, набуття всебічного морального досвіду та патріотичної свідомості. Тому принципи патріотичного виховання у нашій школі реалізовуються через діяльність учнівського самоврядування.

    Ми працюємо над створенням школи, яка б виховувала учнівську молодь, здатну успішно жити в оновленому суспільстві, забезпечила б виховання національної свідомості учнів різних вікових груп. Ми прагнемо, щоб у закладі панував національний дух, виховувалось нове покоління українських громадян, вчимо бережливому, шанобливому ставленню до державної символіки, національних традицій.

Ми працюємо над тим, щоб кожен учень відчував себе причетним до долі України, відзначався національною гідністю.

   Справжні громадяни успішно формуються в активній практичній діяльності, яка поліпшує умови життя в рідному селі, підвищує матеріальний і духовний рівень народу.

   Усі заходи які ми намагаємося на достатньому рівні проводити в закладі, допомагають сформувати у дітей і молоді ідеал людини – патріота, гуманної, порядної, всебічно розвиненої особистості, психологічно підготувати учнів до активної діяльності не тільки в колективі, в школі, а і в подальшому – в державі.

Педагогічна рада вирішила:

 

1.  Створювати умови для діяльності органів учнівського самоврядування на    принципах добровільності, самостійності, реальних повноважень, що сприятиме розвитку особистісного потенціалу дитини, формуванню її духовно-моральних якостей, ініціативності, активної громадської позиції.

                                                                                                                                                          Постійно, впродовж року     2.   Забезпечувати використання сучасних форм учнівської діяльності, інноваційні підходи (проектну діяльність, благодійні акції, волонтерську та просвітницьку діяльність), залучати до роботи в учнівських проектах.

                                                                                                                                                 Постійно, впродовж року

3.  Підготувати та провести у закладі День самоврядування.

                                                         Березень 2018 р.



              Голова педради                         О.В.  Мельниченко

     Секретар педради                     С.В.  Дьоміна