Василівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Каховської районної ради Херсонської області

 

СХВАЛЕНО

на засіданні

педагогічної ради

(протокол 

від 11.06.2018р. № 9)

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор Василівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

_________О.В.Мельниченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

(2-4 класи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р.

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

Загальні положення

Розділ 1. Призначення школи та засіб його реалізації.

Розділ 2. Опис "моделі" випускника школи.

Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу школи.

Розділ 4. Навчальний план та його обґрунтування.

Розділ 5. Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технологій.

Розділ 6. Показники (вимірники) реалізації освітньої програми.

Розділ 7. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні положення освітньої програми
закладу
загальної середньої освіти І ступеня

 

Освітня програма І ступеня Василівської ЗОШ І-ІІІ ступенів для                2-4 класів  розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня».

Освітня програма початкової освіти окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти.

Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов.

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мови і літератури

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

    



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1. Призначення школи та засіб його реалізації

 

Василівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Каховської районної ради Херсонської області здійснює свою діяльність на підставі ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. №778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний  заклад», від 20.04.2011 р. №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» ДСанПіН 5.5.2.008-01, власного Статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.

     У відповідності до чинного законодавства заклад здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм трьох ступенів освіти:

I ступінь - початкова загальна освіта(1-4 класи);

II ступінь - основна загальна освіта(5-9 класи);

III ступінь - середня (повна) загальна освіта(10-11 класи).

     Призначення І ступеня освіти визначається Типовим положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Протягом навчання учні повинні оволодіти ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток, формуються на міжпредметній основі та є інтегрованим результатом предметних і міжпредметних компетенцій.

         Основним засобом реалізації призначення школи є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм, що спрямовані на:

-         формування в учнів сучасної наукової картини світу;

-         виховання працьовитості, любові до природи;

-         розвиток в учнів національної свідомості;

-         формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалення та перетворення суспільства;

-         інтеграцію особистості в систему світової та національної культури;

-         адаптацію особистості до життя в суспільстві;

-         виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;

-         створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм;

-         формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення.

 

 

 

 

 

 

Розділ 2. Опис "моделі" випускника школи

 

"Модель" випускника І ступеня  - це учень, який усвідомлює себе громадянином України, здатний до життя в суспільстві, громадянської активності та цивілізованої взаємодії з природою, який прагне до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готовий до свідомого життєвого вибору та самореалізації, сумлінної трудової діяльності.

         Випускник І ступеня володіє такими компетентностями:

1) громадянська компетентність - здатність людини активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;

2) ключова компетентність - спеціально структурований комплекс якостей особистості, що дає можливість ефективно брати участь у різних життєвих сферах діяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів;

3) комунікативна компетентність - здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми і віддаленими людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;

4) міжпредметна компетентність - здатність учня застосувати щодо міжпредметного кола проблем знання, уміння, навички, способи діяльності та ставлення, які належать до певного кола навчальних предметів і предметних галузей;

5) міжпредметні естетичні компетентності - здатність орієнтуватися в різних сферах життєдіяльності, що формується під час опанування різних видів мистецтва. Предметними мистецькими компетентностями, у тому числі музичними, образотворчими, хореографічними, театральними, екранними, є здатність до пізнавальної і практичної діяльності у певному виді мистецтва;

6) предметна компетентність - освоєний учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов’язаної з набуттям нового знання, його перетворенням і застосуванням;

7) предметна математична компетентність - особистісне утворення, що характеризує здатність учня (учениці) створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач;

8) предметна природознавча компетентність - особистісне утворення, що характеризує здатність учня розв’язувати доступні соціально і особистісно значущі практичні та пізнавальні проблемні задачі, пов’язані з реальними об’єктами природи у сфері відносин "людина - природа";

9) соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з різними партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.

     Уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу школи.

Цілі та задачі освітнього обумовлені "моделлю" випускника, призначенням і місцем школи в освітньому просторі села, району, області. Всі завдання направлені на виконання основної місії школи «створення оптимальних психолого-педагогічних умов  для  самореалізації та індивідуального розвитку особистості».

Перед школою поставлені такі цілі освітнього процесу:

·         забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;

·         гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;

·         створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;

·         формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;

·         забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів;

·         виховувати працьовитість, любов до природи, громадянськість, повагу до прав і свобод людини, до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;

·         формувати людину та громадянина, який прагне вдосконалення та перетворення суспільства,  загальну культуру особистості, адаптацію особистості до життя в суспільстві;

·         формувати потребу учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення;

·         дотримання працівниками, учнями правил безпеки життєдіяльності та охорони праці.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 4. Навчальний план та його обґрунтування

 

Навчальний план передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну, у якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації.

Навчальний план на 2018/2019  н.р.  складений відповідно до таблиці 1 Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 407.

 Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова", "Іноземна мова".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через окремі предмети "Трудове навчання" та "Інформатика".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво".

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 2-4-х класів закладів загальної середньої освіти складає 2695 годин/навчальний рік: для 2-х класів – 875 годин/навчальний рік, для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік, для 4-х класів – 910 годин/навчальний рік.

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у 2-4 класах – 40 хвилин.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.

Поділ класів на групи здійснюється у 3-4 класах згідно з вимогами нормативів наповнюваності, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.02 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах». 

Враховуючи  особливості організації освітнього процесу та індивідуальних освітніх потреб учнів, особливості регіону, рівень навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу, навчальний час, передбачений на варіативну складову, може бути використаний на предмети інваріантної складової, на проведення індивідуальних та групових занять.

Варіативна складова навчальних планів використовується на:

підсилення предметів інваріантної складової. Розподіл годин фіксується у календарному плані, який погоджується директором закладу освіти чи його заступником. Вчитель зазначає проведені уроки у частині класного журналу, відведеного для предмета, на підсилення якого використано зазначені години;

запровадження факультативів, курсів за вибором, що розширюють обрану закладом освіти спеціалізацію, чи світоглядного спрямування (етика, риторика, рідний край, хореографія тощо);

індивідуальні заняття та консультації.

Варіативність змісту початкової освіти реалізується також через запровадження в навчальних програмах резервного часу, що створює простір для задоволення освітніх потреб учнів, вирівнювання їх досягнень, розвитку наскрізних умінь тощо.

     З метою забезпечення ефективної роботи з учнями,які мають початковий рівень навчальних досягнень, обдарованими учнями у 2-4 класах вводяться індивідуально-групові заняття з української мови та математики.

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану. Змістове наповнення предмета «Фізична культура» заклад освіти формує з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних та народних традицій.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту".

   Навчальні плани для індивідуальної форми навчання складаються на  основі типових навчальних планів. Кількість навчальних годин для організації навчання   за індивідуальною формою  для  осіб з особливими освітніми потребами  відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607, визначається наказом керівника закладу, затверджується відповідним органом управління освітою і становить:

  • 2-4-ті класи - 10 год на тиждень на кожного учня.

   Для індивідуальної форми навчання  перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета в межах тижневого навантаження, визначає індивідуальний навчальний план.

Навчальний план зорієнтований на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем.

 

Робочий навчальний план

Василівської ЗОШ  І  ступеня

з українською мовою навчання

2-4 класи

(за додатком 1 до наказу МОН України від 20.04.2018 № 407)

 

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класах

 

 

 

 

2

3

4

 

Мови і літератури

Українська мова,

читання

 

3,5

3,5

3,5

3,5

3,5

3,5

 

(мовний і літературний компоненти)

Іноземна мова

2

2

2

 

Математика

Математика

4

4

4

 

Природознавство

Природознавство

2

2

2

 

Суспільствознавство

Я у світі 

-

1

1

 

Мистецтво

Мистецтво*/музичне мистецтво, образотворче мистецтво

1

1

1

 

 

 

1

1

1

 

Технології

Трудове навчання

1

1

1

 

 Інформатика

1

1

1

 

Здоров'я і фізична культура

Основи здоров'я

1

1

1

 

Фізична культура **

3

3

3

 

Усього

 

20+3

21+3

21+3

 

Додаткові години на вивчення:

2

2

2

 

-          проведення індивідуальних консультацій та групових занять з української мови

              математики

1

1

1

1

1

1

 

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

22

23

23

 

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

25

26

26

 

РАЗОМ ПО ШКОЛІ

25

26

26

 

Розділ 5. Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технологій.

 

Освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Тривалість навчального року складає:

- у початковій школі(1-4 класах) – не менше 720 навчальних годин;

-  у базовій середній(5-9 класах) – не менше 890 навчальних годин;

-  у профільній середній(10-12 класах) – не менше 1110 навчальних годин.

Тривалість навчального року для осіб з особливими освітніми потребами може бути подовжена відповідно до індивідуальної програми розвитку дитини.

Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів.

 При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховано санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків:

- для 1 класів  - 35 хвилин,

-  для 2-4 класів - 40 хвилин,

для  5-11(12) класів - 45 хвилин.

 Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу загальної середньої освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою.

 Основними формами організації освітнього процесу в початковій школі є різні типи уроків, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час. Очікувані результати навчання, окреслені в межах кожної галузі, досяжні, якщо використовувати інтерактивні форми і методи навчання – дослідницькі, інформаційні, мистецькі проекти, сюжетно-рольові ігри, інсценізації, моделювання, ситуаційні вправи, екскурсії, дитяче волонтерство тощо.       Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», закінчується навчальний рік проведенням підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів усіх класів та державної підсумкової атестації  випускників І ступеня. Перелік предметів державної підсумкової атестації визначається Міністерством освіти і науки України, терміни їх проведення - навчальним закладом.

Тривалість уроків становить у 2-4-х класах  –  40 хвилин.

1.  8.00 – 8.40

2.  8.55 – 9.35

3.  9.50  - 10.30

4.  10.45 – 11.30

5.  12.00 – 12.40

6.  12.55 – 13.35

Навчальні екскурсії та практика учнів  організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів» та рішення педради.

   Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:

­2 клас (І семестр) -  надається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів (за рішенням педагогічної ради);

­ у 2 - ­4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;

­ у 2-­4 класах з усіх предметів варіативної складової.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 (ІІ семестр) – 4 класів  здійснюється за 12­-бальною шкалою: з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури (мовний і  літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство».

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів. Змістове наповнення предмета «Фізична культура» формується з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних та народних традицій.

Для недопущення перевантаження учнів, які навчаються в закладах освіти іншого типу (художніх, музичних, спортивних школах тощо),  враховуються   результати їх навчання з відповідних предметів (музика, фізична культура та ін.) у позашкільних закладах, за рішенням педагогічної ради.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту".

Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем.

 

 

Розділ 6. Показники  реалізації освітньої програми

 

Ефективність реалізації завдань освітньої програми закладу регулюється системою внутрішнього забезпечення якості освіти, що складається з таких компонентів:

- кадрове забезпечення освітньої діяльності;

- навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

- матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

- якість проведення навчальних занять;

- моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей). Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:  оновлення методичної бази освітньої діяльності; контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення; моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;  створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

  У світлі цілей і задач, визначених даною програмою, зросли вимоги до керівництва школою, до організації внутріньошкільного контролю, який є регулятором освітнього процесу закладу. Його завдання – всебічне вивчення й аналіз освітнього процесу, об’єктивне оцінювання досягнутих результатів, запобігання можливим помилкам, координація зусиль відповідно до формування «моделі» випускника, визначеної освітньою програмою закладу.

З метою неперервного відстеження результатів початкової освіти, їх прогнозування та коригування можуть проводитися моніторингові дослідження навчальних досягнень на національному, обласному, районному, шкільному рівнях, а також на рівні окремих класів. Інструментарій  для здійснення моніторингу системи внутрішнього забезпечення якості освіти  визначається педагогічною радою і затверджується  окремими    наказами по школі.   Наслідки проведеної роботи  прослідковуються при підбитті підсумків шкільного конкурсу «Учень року», банку «Обдарованість», складанні портфоліо учнів, моніторингу рівня вихованості. Аналіз результатів моніторингу дає можливість відстежувати стан реалізації цілей початкової освіти та вчасно приймати необхідні педагогічні рішення.

 

Об’єкти та періодичність контролю

2-4  класи

2018р.

2019р.

2020р.

Українська мова

сн

о

т

Літературне читання

сн

о

т

Іноземна мова (англійська мова)

т

сн

о

Математика

т, п

о

т

Природознавство

 

т

 

Музичне мистецтво

 

 

о

Образотворче мистецтво

 

о

 

Трудове навчання

 

 

сн

Фізична культура

 

сн

 

Основи здоров’я

 

сн

 

Інформатика

 

п

 

Я у світі

т

 

 

Варіативна частина плану

+

+

+

Робота ГПД

+

+

+

 

Сн – стан навченості

О - оглядовий

Т – тематичний

П - персональний

Класно-узагальнюючий контроль у 4 класі  здійснюється щорічно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 7. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

 

         Для реалізації змісту початкової освіти  та забезпечення його якості,   заклад керується   такою нормативно-правовою базою:

-   законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;

-   постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»;

-   Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого    постановою Кабінету Міністрів  України від 27 серпня 2010 р. № 778 (зі змінами);

-  Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженою наказом МОН України від 24.04.2018№ 407;

-   Навчальними  програмами для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня (затверджені наказом МОН від 29.05.2015 № 584);

-   наказом МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (зі змінами наказ МОН України  №1009 від 19 серпня 2016 року);

-  Орієнтовною програмою здійснення внутрішнього контролю в загальноосвітньому навчальному закладі;

-  Статутом Василівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Каховської районної ради Херсонської області.

 

Перелік навчальних програм

для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня

(затверджені наказом МОН від 29.05.2015 № 584)

 

№ п/п

Назва навчальної програми

1.      

Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

2.      

Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класів

3.      

Літературне читання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2–4 класи

4.      

Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

5.      

Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

6.      

Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

7.      

Образотворче мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

8.      

Основи здоров'я. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

9.      

Природознавство. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

10. 

Трудове навчання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

11. 

Фізична культура. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

12. 

Я у світі. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 3–4 класи

13. 

Іноземні мови. Навчальні програми для 1–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл